Uppe före tuppen!!

04.45 William vaknar
05.05 Jag sätter igång Shrek så William kan krypa ner i soffan och titta.
05.40 William undrar om vi inte ska gå upp snart. Så jag tar med täcket och kryper ner i soffan jag med.
06.55 William väcker Henrik och frågar "Hörru sömntuta, hur länge ska du sova egentligen?"
08.00 William ska bara kolla om Henrik är vaken.
09.00 Äntligen säger Henrik ja när William frågar om han ska gå upp.
09.15 Vi äter frukost och Henrik säger.... " Idag va du allt uppe före tuppen du William"

Idag är vi trötta. Men all trötthet är värd den tid vi fick med lillen. Vi pratade om det jag och Henrik. Den lycka som William sprider omkring som ger energi så det räcker till oss alla. Man glömmer liksom av tröttheten. Och jag kan tro att Wille somnade tidigt ikväll dessutom. Han var aningen trött han med när vi släppte av honom i Karlskoga. Hehe.. men som sagt helmysig helg!!

Imorn blir det allvar för hela slanten. PLUGG PLUGG och åter PLUGG







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback