The time has come

Älskling påminde mig i morse om att bilderna från helgen fortfarande inte dykt upp här på min kära blogg så nu fick jag väl ta mig i kragen och fixa till detta.

Torsdag:

Valborgsmässoafton hade jag äran att fira i Karlskoga tillsammans med Henrik, Mamma, William och Miranda. Brasa vid hembygdsgården och grillat hemma hos brorsan när barnen somnat.
Detta var också dagen då älsklingen blev från korthårig till snaggad... HOT!!!

     
   
 
Processen var rolig... och till slut blev ju resultatet som tänkt. Superhot min älskling!! ;)

Fredag:

Resa till Uppsala-folket där solen sken och välkomnandet var varmt. Känns verkligen som semester när man kommer hit. Lugnt, skönt och världens underbaraste människor. Vi bjöds på världens godaste kycklinggryta, drack rödvin och spelade kubb + kort hela natten lång.

   
Hehe jag och älsklingen hade mkt energi efter några timmar i bilen.

     

Lördag:

Efter en 4km promenad strosade vi runt på en marknad inne i Alunda en liten stund innan vi köpte med thaimat hem till moster igen. Vi blev även bjudna på fika i Tuna där vi dessutom hoppade studsmatta (superduperkul) och spelade kubb. Självklart låg kameran under denna dag hemma i väskan hos moster. Katastrof.

Söndag:

Helgen har svept förbi och det var dags att fara hemåt. TYVÄRR. Men inbjudan till Emmas student fick vi med oss så snart är vi tillbaka igen. SER JAG FRAM EMOT!!




Kommentarer
Postat av: elin

Hejsan, Längesen man hörde nått ifrån dig. Hur har du det?:) kram

2009-05-06 @ 20:14:06
URL: http://eeeeliinnlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback