Spännande, men svåra val.

För ett ögonblick hade jag ganska klart för mig hur vi skulle tapetsera och måla nya lägenheten. Men det var verkligen bara ett ögonblick för när jag sedan kollade runt på tapeter och olika inredningstips så försvann den självklara bilden jag målat upp. Jösses vad svårt det är.

Idag är det fredag och jag har bestämt mig för att inte tänka nått på skolarbete. Idag är det mätningar i lägenheten som gäller och sedan fredagsmys med älsklingen. Morgondagen består utav en tripp till Karlskoga. Jag och Mamsen ska göra stan och sedan ska jag hemåt igen för att gräva ner mig i böckerna. Visst låter det superkul?!! Ja så får det bli sålänge ingen har nått roligare förslag? ;)

Ha en bra fredag mina vänner!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback