Sallad, skriva, springa...

Japp så ser det ut just nu. Har precis ätit en sallad, ska strax sätta igång med skrivandet och förhoppningsvis hinner jag med en springtur innan vi ska åka till Kristinehamn. Allt beror på hur skrivandet går om jag säger så. Känner mig knappast jättepepp till att sätta igång just nu, men tyvärr är det lite av ett måste.

Imorn är det handledning sm gäller och det ska bli skönt. Alltid bra att höra funderingarna andra har för att få sig en egen tankeställare kring sitt eget arbete. Hoppas dock inte det kommer fram nått allt för nytt så jag måste ändra och krångla allt för mycket. Det ska ju trots allt vara färdigt och skickat på fredag. Hujedamej!!

Efter handledningen imorn ska jag plocka upp Madde så ska vi åka ner till centrum och shoppa. Måste hitta present till Emma och sedan ska jag försöka hitta nått att ta mig på mig när den tösen tar studenten. Billigast möjligt får det bli för nu kurrar det i plånboken. Så tomt är det.




Pli på Ida-mari(e)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback