Running for air

Har nu suttit och pustat ut en stund efter en 3km joggingrunda för att springa bort alla bekymmer. Kändes skönt såhär på kvällskvisten att ta sig en runda. Helt underbart väder på kvällarna nu ju. Synd bara att det inte kunde vara såhär dagtid dessutom.



Hm...har skrivit en hel del på arbetet idag. Ska ner och hämta en bok på biblan imorn som äntligen kommit in till biblioteket och sedan ska jag försöka skriva klart denna förbaskade skrivuppgift. Läste precis Maries arbete och får lite smått ångest för min egen. Den känns aningen tunn jämfört med min kära vän. Men men.. det får la duga!! Svårt att mäta sig med VG-Marie hehe.

Ska till Kristinehamn imorn också. Svärföräldrarna ska lämna in bilen och behöver sedan skjuts hem. Blir väl en runda på Coop skulle jag tro innan vi far hemåt. Blir trevligt för de har ju trots allt ett och annat smått och gott där. Vi längtar ju som tokar nu tills vi får nyckeln till lägenheten så att vi kan börja renovera. Kalasskoj ska det bli och en hel del jobbigt kan jag tro. Haha jösses va trötta vi ska vara på målarfärg, tapetklister och spackel efter att detta projekt är klart. Hoppet om att vi ska bli nöjda är dock stoooort. Annars blir jag skogstokig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback