Övning ger färdighet, inte sant?!

Jag trippar på tå, hyschar på katterna och spetsar öronen. Snacka om att vi är ovana vid att ha barn sovandes här hemma. Jag är rädd att minsta ljud ska väcka lillprinsen samtidigt som jag tror att minsta lilla ljud är han som ropar. Men förmodligen sover han som den prins han är medan jag oroar mig på detta viset. Hehe men jag trivs såklart med att ha fasters guldgosse hos mig. Och Henrik är sååå mysig med honom vilket gör det hela ännu härligare. 

"Jag sova Mi..."


Ja så sa ju lillsessan igår när hon förstod att William skulle få sova här. Men denna kväll var Williams som han har väntat länge på. Du ska också få sova hos oss nån kväll fram över snuttan.... självklart!!!

Nej nu ska jag se färdigt ett BB-avsnitt innan jag ska krypa in och lägga mig. Tyst tyst såklart...

....hysch hysch....



Kommentarer
Postat av: Karin

Jag hade en liten svacka igår men det gick bra varken godis eller cola blev det :)

2009-05-10 @ 10:21:42
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback