Nu har vi varit duktiga!!

Nu ni har älsklingen och jag varit duktiga. Förrådet i källaren är genomrensat och vi har sorterat och slängt en hel del skräp. Tog några timmar, men nu är det gjort. Skönt att slippa det sen när vi väl ska flytta. Finns annat man vill koncentrera sig på då! Hehe vi sa det under rensningen att vi skulle lätt kunna tjäna en hacka bara på att sälja allt skräp vi har. Men näää... vi skippar det tror jag... ;)...

Känslorna... ja de finns allt kvar tyvärr. Men nere i källaren kunde jag ändå slappna av. Behövde lite tid för mig själv kände jag. Eller ja älsklingen var ju med mig, men det räknas inte. Han är ju en del av mig!!

Resten av kvällen blir lugn. Vi ska spela lite Sims och slappa. Ska försöka komma upp i tid imorn så jag får fart på läsandet och skrivandet. Jag tänkte att de enda pauserna som får tas imorn ska bestå av mat, träning och toalettbesök. Annars är det eld i baken som gäller.

En liten hälsning till mannen i mitt liv... Henrik Stjernberg... Jag älskar dig mer än jag någonsin kommer att kunna förklara.





Kommentarer
Postat av: Sara

hehe.. nja jag vill gärna tävla lite först :D jo jag lever för ridningen.. men även för tobbe :D Utan honom skulle jag aldrig kunna tävla på det sättet jag gör.. han ställer upp till tusen..

Vi får ta och ses nån dag och tjata lite :D hehe..



Kram

2009-05-20 @ 21:59:24
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback