Lista snodd från Johanna ;)

Tack Johanna för att du ger mig nått intressant att göra så jag slipper plugga hehe.

1. Fullständigt namn? Ida-Marie Olsson
2. Exakt ålder? - 24 år och 47 dagar
3. Vart bor du? - Filipstad
4. Bor tillsammans med? - Henrik, Stina och Laban
5. Husdjur? - Stina och Laban
6. Färg på ditt hus? - Grönt
7. När är du född? -27 mars 1985
8. Klass? - Hinder & möjligheter för lärande, Grupp A
9. Vilket år tar du studenten? - TOG 2004
10. Något jobb? - Studerar och jobbar extra på Åsenskolan
11. När ska du sova ikväll? - När tröttheten tar över
13. Duschat idag? - Nopp
14. Pussat någon idag? - Jajemen
15. Ätit något idag? - Självklart
16. Vad har du ätit? - Sallad
17. Dagens klädsel? - Mysplaggen
19. Dagens sötnos? - Min Tvättbjörn
20. Dagens roligaste? - Laban
21. Har du många vänner? - Ja
22. Hur många har du kysst? - En... ;)
23. Vem kramade du senast? - Älsklingen
24. Hur många vill du pussa ? - Finns en del faktiskt. Älsklingen, kissarna, fasters älsklingar... ja...
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - Jajemen
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamsen
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Nettan skrev: Vad kul! Jag sitter och äter, så jag har inte sett om du skrivit. Undrar om Madde blir med eller ej.. Hon visste pga jobb. Kraam


FAVORIT
31. Film? - Flera... men jag älskar dansfilmer.
32. Låt? - Lite ny favorit i denna...


33. Mat? - Flamberad oxfilé med klyftpotatis är inga fel inte.
34. Dryck? - Coca Cola för hela slanten
37. Stad? - Oj denna är svår.. jag vet faktiskt inte.
38. Land? - Hm.. vet inte... att bo i är det svårt att säga annat än Sverige. :P
39. Ämne i skolan? - Högstadiet: Musik, Gymnasiet: Idrott, Universitet: Praktiska lektioner i gymnastiksalen
40. År? - 2004 (studenten) och 2005 (träffade mannen i mitt liv ;)


SENASTE:

41. Personen du tänkte på? -
42. Personen du kysste? - Älsklingen, vem annars? :P
43. Gången du spydde? - Oj det va faktiskt underbart längesen
44. Gången du grät? - Hm.. minns ej exakt.
45. Pizzan du åt? - Bussola, minns dock ej när det var.
46. Gången du var i göteborg? - Grabbarnas cup 2007, eller va det 2008? Hm...
47. Gången du var i stockholm? - Det va bra längesen det.
48. Gången du var full? - Hm.. lullidull för snart 2 veckor sen.
49. Gången du var hög?- Jag kommer alltid att förbi låg.
50. Personen som såg dig gråta?- Älsklingen


VAD GILLAR DU
51. Svart eller vitt? - Both
52. Hund eller katt? - Both
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Lite variation tack
54. Tv-spel eller datorspel? -  Both
55. Singel eller upptagen? - Jag själv? Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Was?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad tack
59. Big brother eller paradise hotel? - BB kanske.. ja jo... minns ej PH så bra.
60. Svart hår eller blont? - Blont, aldrig svart!!!
61. Blåa ögon eller bruna? - Hm.. beror på vems ögon vi talar om.
62. Choklad eller lakrits? - Definitivt choklad.
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg...
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Jag är högerhänt iallafall
65. Coca cola eller fanta? - Coca Cola
66. Pizza eller kebab? - Kräsen med kebaben, så det får bli pizza då!

67. Randigt eller prickigt? - Randigt och kanske även lite prickigt.
68. Älska eller älskas? - Här ska både ges och tas.
69. Leva eller dö? - Leva, snälla nån!

ANTAL
70. Personer du älskar? - Finns många.
71. Personer du hatar? - Hat är ett så starkt ord.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Till mig? Det finns väl några.
73. Personer pussats med inom en 24-timmars-period? - Hm.. ja det beror ju på då. Vad man lägger in i ordet pussas.
74. Glassar du ätit på en dag? - Två kanske, men blir det paketglass kan det mumsas en hel del..:P..
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Räknas Stranddagarna tro? Många ggr i såfall.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Har hänt..
77. Piercingar har du? - 5 i öronen, 1 i naveln, 1 i näsan. Dock smyckar jag endast 3 av dessa 6 piercingar.
78. Personer du saknar just nu? - Flera stycken på olika sätt.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Många ggr, men än bultar det.


VEM
80. Vill du kyssa nu? - My Love
81. Ska du träffa imorgon? - Underbara klass  Mo1.
82. Sjöng du senast för? - Alla partyglada hos Tove under påskhelgen. Karaoke.
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Johanna min vän <3, Nettan och Älsklingen tillkom också precis.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Älsklingen och William
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu?- Älsklingen (otippade svar?)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Haha.. ushc då.. nej den skippar jag. Skulle få så dåligt samvete efteråt.
87. Förtjänar att dö? - Nä den hoppas jag ingen svarar på.
89. Vill du sova brevid inatt? - Nicke


VAD
90. Gör dig glad? - Mina familjer, släkten, kompisarna, djuren, fint väder... finns mer.. :)..
91. Gör dig ledsen? - Lögner, svek, sorg... m.m...
92. Vad vill du helst göra nu? - Vara klar med uppsatsen och åka utomlands.
93. Önskar du att du slapp göra? - Plugga
94. Vill du ha nu? - Kärlek, sommar, godis.. ;)..
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Är ett tag kvar, men en hundvalp skulle ju inte vara helt fel hehe
96. Längtar du till? - Sommaren, tillgång till lägenheten...
97. Tycker du om dina betyg? - Helt okidoki
98. Ångrar du i ditt liv? - Finns en hel del, men va fan...
99. Är det bästa som har hänt dig? - Älsklingen, brorsbarnen m.m.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback