Kungsvägen 9A

Där satt jag i förmiddags med folie i håret och en kopp kaffe i handen. Att man är snygg i håret när man går därifrån blir endast som ett pluspoäng då de goa brudarna gör besöket väl värt. Alltid lika trevligt att komma dit och stri lite. Beställ tid och jag garanterar att ni går nöjda därifrån.

Nä så mycket mer har jag inte att säga för stunden. Sitter med en lånedator i knät då min pärla har pajat igen. Tredje gången vi lämnar in den för samma fel. Måtte jag väl få en ny nu. Annars är det en dålig garanti jag köpt mig. Vill inte sitta och skriva för länge för då hinner jag väl inte med det jag ska innan jag tänkt stänga av den. Den låter konstigt och verkar vilja ge upp när som helst. Tekniken har aldrig varit min vän och kommer förmodlige aldrig bli det, det känner jag det. *snyft*

Jo men just ja... jag och älsklingen bakade en choklad-vanilj sockerkaka idag och ännu en gång har jag misslyckats i mitt bakande. Tog förmodligen ut kakan lite för tidigt då den är aningens mjuk. Lite svår att äta med händerna om jag säger så. Men va fan. Den va ju iallafall god.

Vi hade iallafall tur med vädret!! Eller nått sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback