Jag skriver till och med i sömnen (?)

Jag vet inte vad jag ska kalla mitt tillstånd när jag skrev det förra inlägget. Trött, sovandes, drömmandes, i en annan värld?!! Nä jag vet inte, men jag somnade iallafall i soffan strax efter för jösses va trött jag var. Får hoppas att jag kan somna ikväll nu bara hehe. Men det gör jag säkert för jag är fortfarande seg. Bara det inte är nån förkylning eller nått sånt dumt på gång. Det får faktiskt vänta tills kursen är över!!

Imorn är det skola och sen ska jag sova hos Madde. Skönt att slippa åka fram och tillbaka till Karlstad bara för nån timme på tisdag..:P.. Och så är det ju aldrig fel att umgås lite med Maddetjejen heller hehe.

Hm.. måste ta tag i uppsatsen till veckan också. Har liksom ignorerat den under helgen. Låtsas om att den inte fanns vilket kändes skönt. Dock kommer alltid verkligeheten ikapp en och då vill man vara förbered. Jag ska vara förbered på tisdag när jag kommer hem från skolan. På onsdag ska jag klippa och på fredag ska vi till Karlskoga för att vara barnvakt så det gäller att passa på när det kommer en lucka. För under de tillfällena finns det ju aldrig annat man vill göra..:P... Hm.. jaja sånt är livet. Måste stå ut denna sista delkurs innan sommaren. Det bara är så!!

Jaha svammel svammel... ibland bara bubblar det av tankar som formar sig till massa svammel. Jag ska iallfall snart packa och sedan lägga mig och läsa. Men först... först ska jag pussa på min älskling!!!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback