Jag får ju nästan skylla mig själv

På fredag ska jag på kalajs. Var längesen man festade i Karlstad, men nu är det dags. Jag är bjuden på ett homeparty av det mer erotiska slaget.. :P.. Har försökt locka med älsklingen, men han avstår nog helst. Han vill nog inte lägga sig i tjejernas fnissande som jag antar kommer blossa upp när vinet är i kroppen och manickerna på bordet hehe. När jag skulle skriva vad jag skulle på så tänkte jag först skriva sexparty, men jag har ju helt och hållet för mig att det finns en finare ord för samma sak. Jag kan dock inte komma på det så jag sökte helt enkelt på sexparty på google. Massa sidor kom upp och jag klickade på första bästa. Upp flyger värsta porrsidan. Ja jösses. Nej, den kryssade jag och letande tog slut. Sexparty får bli ett bra namn hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback