I´ve been working my ass off

Bokstavligt talat alltså. Kan jag sitta, ligga, stå eller gå imorn så är det ett under hehe. Men men för att få bort ett eller annat put här och där så måste jag ju ligga i. Skulle dock kunna dö för en chokladkaka just nu.

Nä dö är att ta i... men det skulle vara bra gott.

När jag var liten... nej...jag menar när jag var yngre. Då smälte jag marabou choklad i micron och åt med sked. Riktigt smarrigt faktiskt. Idag föredrar jag dock chokladen i bitform. Nej fy det ryser i mig. Nu måste jag ge mig att prata godsaker.

Jag ska nog faktiskt krypa till sängs strax. Jag ska ju faktiskt upp när tuppen galer imorn. Älsklingen har dock sovmorgon som vanligt nu när stackarn är arbetslös. Men det verkar då inte gå någon nöd på honom. Han tränar och spelar wow mest hela tiden. Min skrutt...

Nej just jag skulle ju inte prata godsaker.. ;).. tihi

Jag ska faktiskt seriöst gå och lägga mig. Som ni märker på mitt flum så är det kanske en ganska god idé. God som i godsaker..... nä men va fan. Det är verkligen inte lätt detta!

Ska stri färdigt med Madde och Magnus på msn nu och sedan gå och gömma mig under täcket. Magnus och jag pratar förresten tysk-svensk-engelska. Riktigt underhållande faktiskt. Det var jag som startade denna underhållande konversation och jag tolkar Magnus svar som att han faktiskt förstår det mesta av mitt svammel. Mm.. så är det.

Godnatt

ZzzZzzZzzZzzZzz...... (Seriöst alltså hon har redan slocknat / Henrik)



Kommentarer
Postat av: Sara

Allt är bara bra.. och med salongen går det också bra :D det börjar ju närma sig balen och allt detta så studenterna är lite smått galna :D hehe.. Vad gör du om dagarna då?? Jobbar du som lärare tyckte jag att jag läste?? Kram kram

2009-05-16 @ 10:30:47
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback