Hög mysfaktor

Nu ligger lillprinsen och sover. Godingen kände sig trött när klockan närmade sig åtta... tror jag det som han har hållt igång hehe. Underbart! Skulle så gärna vilja smyga in och ta ett kort på honom där han ligger i mitten av vår stora säng. Sötast i världen! Men vågar inte riskera att väcka honom. Om han nu har somnat vill säga. Han ropade för en liten stund sedan och satt överlycklig upp i sängen... "jag fick en vän" sa han och pekade på Laban som hade hoppat upp i sängen.
Jag sitter och tittar på Robinson. Dags för tävling strax. Sifferminnet ska sättas på prov och mitt brukar vara väldigt bra. Men frågan är hur det skulle fungera under press..:P.... Oj nu började det och det var ju inte få siffror direkt. Jag skulle nog få hjärnsläpp direkt. Jaja nu måste jag se hur det går för dem...


GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback