Godmorgon världen

Jag är förvånansvärt pigg denna torsdagsmorgon. Detta trots mötet med en gråmulen regnhimmel. Kan det vara träningen? Kanske, vem vet!! Jag vet iallafall att smärtan jag har i flera konstiga delar av min kropp beror på träningen. Träningsvärk tror jag det kallas..:P..

Ikväll ska vi städa här hemma. Jippi... nä inte direkt min favoritsyssla. Älskar att ha snyggt och rent, men helst när någon annan gör jobbet åt mig (älskling) hehe. Nädå jag hjälper allt till även om det inte är med den mest glada minen.

Nej ni gott folk.. nu ska gaddarna rengöras så jag kan möta eleverna med ett leende när de kommer till skolan. Adios.

Låt dagen börja...



Kommentarer
Postat av: Sara

Halloj.. tänk att man hittade dig här :D Satt och kollade runt på olika bloggar och hittade din.. Allt bra??



Kramar Sara

2009-05-14 @ 11:21:15
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback