En liten dos av lycka

Jag har precis landat igen hemma hos Madde efter ett besök hemma hos familjen Hornström. Har fått en liten dos av lycka genom Leia 5 dagar gammal. Jösses vilken otroligt söt liten filur. Ofattbart liten. Så nu har jag kramp i högerarmen. Detta trots en kudde som stöd. Inte lätt att slappna av med detta under i sin famn. Bild tog jag faktiskt dessutom, men den får ni vänta på. Är ju som sagt inte hemma.

Just nu bakar Madde ckokladbollar medan jag sitter här och slappar. Helt rättvist och skönt hehe. Det va trots allt hennes idé, hennes sug. Sedan betyder inte det att jag inte kommer smaka..:P.. Jag ska göra en insats sen när maten ska lagas tänkte jag. Korvstroganoff och ris... det ni!!

Nä nu har damen här bakat klart så jag ska stri lite skit med henne. Har dessutom köpt en godispåse jag ska norpa lite ur. Vi (läs jag) kom fram till att man får köpa godis när man är på besök hos sin svägerska. Är väl kanske tur då att jag inte är här allt för ofta...:P.. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback