Bildinlägg idag

Som ni märkt så är jag fruktansvärt dålig med uppdatering av bilder. Jag har blivit bättre med kameran, men steget till att lägga in dem i datorn och sedan visa upp dem här är svårare att ta. Nu kommer det dock ett gäng igen...

Teckningar jag fick av ett gäng tjejer när jag jobbade i veckan. Lägg märke till texten.. ;).. :

 

Krydd/Sexpartyt som underhöll oss (lite väl) länge i fredags:
 
     

     

Det var ju meningen att jag skulle lägga in bilder från förra helgen när vi hade lillprinsen här, men datorn demonstrerade så det får komma en annan gång då. Som vanligt hehe...

Angående Eurovision igår så är jag väldigt nöjd med vinnaren. För ovanlighetens skull så låg mina favoriter i topp. Norge och Island. Tyckte även att Armenien, Azerbaijan m.fl var bra. Riktigt bra bidrag i år jämfört med tidigare år. Jag blev verkligen positivt överraskad. Sitter faktiskt och kikar på reprisen just nu. Omröstningen har startat vilket kanske inte är så spännande att se igen hehe.. så nu blir det greys tills älsklingen kommer hem. Vi ska unna oss pizza ikväll och det kurrar redan i min mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback