Bad hairday....bad day!!

Ingen rolig dag idag. Vanliga värken har varit rejäl idag, jag känner mig superstressad inför vad jag ska skriva om i uppsatsen, jag har känt mig hängig och jag har känt mig allt utom vacker. En riktig skitdag rent ut sagt!! Hoppas morgondagen ser ljusare ut.

Jag och Älsklingen ska åka till Örebro och shoppa lite imorn. Jag är i stort behov utav skor. Vet exakt vad jag vill ha också vilket aldrig är bra. Risken finns då att jag hittar nada. Och skulle jag hitta dessa skor jag söker så blir det förmodligen en dyr tripp. Men det kan vara värt det ibland. Shopping lättar upp humöret, det vet vi alla, inte sant?!! ;)

Hm...vad gällande mitt utseende så funderar jag återigen på om det är brunett Ida-Marie eller blondin Ida-Marie som ska möta årets sommar. Vad tycker du!? Helt ärligt nu... VAD TYCKER DU?


Kommentarer
Postat av: elin

Okej, ja men det är inte så lång tid kvar tills sommaren nu!:) det är bra.

Joda, det är ganska bra!=) dagarna rullar på bra, som tur är!=)

Nja, inget sådär jätte planerat.. Ska väl sommarjobba om jag får något jobb. Och jag & några kompisar ska kanske på festivaler!:) Har du och henrik några planer då? Kram:)

2009-05-07 @ 21:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback