Vad blir det för mat?

Både Miranda och William hade feber igår stackarna så det var bara jag, Henrik, mamma och syrran som åkte dit igår. Men vi delade ut presenter, fikade, spelade kortspel, tävlade i bowling på wii samt åt god mat. Vi beställde mat och medan de andra valde pizza fick jag äntligen min sushi. Beställde bara rullar vilket är godast och gissa om jag njöt. Underbart smaskigt!
Vi hade kameran med oss, men inte tog vi några kort för det.. :P... Jag tog väl iofs nått med min nya mobil, men mer än så blev det tyvärr inte. Får komma ihåg att ta kort nästa helg då det vankas nytt kalas.

Jag sitter och funderar på vad vi ska äta för gott idag. Är sugen på smördegsbullar med köttfärsfyllning och sallad. Yummi. Det får nog bli nått sånt om Älsklingen går med på´t. Får han välja så blir det väl tacos, men nä det åt vi faktiskt i fredags hehe. Någon måtta får det vara... ;)...

Mycket mat nu... men jag funderar på vad jag ska bjuda på för mat nästa fredag när vi blir 10 vuxna och 2 barn på kalaset.

KOM GÄRNA MED FÖRSLAG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback