Tända ljus, Choklad, Vin, Film

Så ska jag avnjuta min fredagskväll. Fast utan ljusen för det blir för varmt här inne just nu. Och utan vinet då för det har vi inge. Hm.. men film ska vi se och choklad ska vi äta. Alltid nått inte sant?!! Kan nog fånga den romantiska känslan iallafall skulle jag tro.

Praktikveckan har varit lika trevlig som alltid. Synd bara att jag missade tisdagen... får ta igen det när det passar sig. Tre veckor kvar nu och jag ser fram emot varje dag. Dock var det skönt med helg nu. Behöver bli vila och bli frisk... helst NU, tack!!!!

Om ungefär en vecka fyller min käre bror 35år, då blir det kalas. Och om ca 2 veckor är det min tur. Ja inte att bli 35, men att fylla år. Jag hamnar då på 24 strecket. Presenter vill jag ha såklart, men vad? Vi diskuterade det idag jag och Åsa att det är sååå svårt. Man vill inte önska för dyra saker och inte kommer man på nått heller för den delen. Blir oftast presentkort eller pengar. Annat kan jag inte komma på. Jag kommer oftast på vad jag behöver eller vill ha EFTER min födelsedag. Det är ju inte så smart. Nu behöver vi ju iofs pengar till renoveringen. Hm.. ja just det har jag väl inte ens berättat...

Vi har bestämt oss för en lägenhet vi ska köpa!!!!

Det är en 2:a på endast 64kvm, men den känns alltså mkt större än den vi har nu. Luftigare på nått vis. Dessutom blir hyran extremt mycket billigare och så är det ju en bostadsrätt så vi kan renovera som vi vill. Vilket vi ska och det ska bli såååå roligt!!!!

Nu ska jag se Grey´s innan vi ska börja med maten. Hamburgare, pommes och chilibeá.


Kommentarer
Postat av: Cina

Spännande! vart blir det nånstans?



Kramiz

2009-03-15 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback