Spårlöst

Jag tittade på reprisen av Spårlöst då en 22-årig tjej letade efter sin pappa som hon ej träffat på 20 år. Pappan bodde på Hawaii och när de skulle återförenas så fick de gå varandra till mötes på ett fält. De förenades i en stor omfamning och tårarna började rinna. Dock inte bara för dem, nej jag blev allt våt om kinderna jag med. De såg ut att ha hittat sina sista pusselbitar i livet. Mysigt och roligt att se vad starkt ett blodsband verkligen kan vara. Det var som att de inte hade varit ifrån varandra alls. Jag hade inte tackat nej till en sån återförening med min pappa.

Bilder och mer om helgen kommer med tiden. Just nu är jag lika lat som vanligt. Kan väl iallafall sammanfatta gårdagen som aningen avslagen, men med några trevliga inslag. Och jag har konstaterat att det är tur att jag har min grabbkompisar omkring mig för de är guld värda. Inte minst min bästa vän... min älskling.

Kommentarer
Postat av: sandra

Oki:) rekommenderar du att resa till nån av dom :)?

Letar resa o funderar på grekland o cypern.. har du varit där?

Kramis

2009-03-29 @ 17:29:42
URL: http://sandraz86.blogg.se/
Postat av: sandra

Oki:) Tack för infon :)

Vad rekommenderar du mest då;)?

Alanay är i turkiet va:)`?

Kramis

2009-03-29 @ 21:04:17
URL: http://sandraz86.blogg.se/
Postat av: sandra

Vart i Grekland då:)?

Kram

2009-03-29 @ 21:05:05
URL: http://sandraz86-blogg.se
Postat av: Nettan

Var vi tjejer också guld värda? :)

2009-03-30 @ 18:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback