Skojt skjot

Ja ni skulle nog bli aningen förvirrade om ni följde våra samtal ibland. Mina och älsklingens alltså. Men som tur är förstår vi varandra och det räcker väl det ibland hehe.

Nu har jag varit jätteduktig med träningen några dagar så HOPPAS jag orkar hålla i detta nu och fortsätta vara lika duktig. Blir både piggare och gladare på detta viset.. ;). Då känner jag liksom att jag kan unna mig nått sött då och då. Sånt som det annars kan bli lite mycket av, men som jag faktiskt lyckats dra ner på. Dock blir det ju lite svårt denna vecka då vi har två kalas på raken. Men det tränar vi bort nästa vecka!! När det gå bra gå det riktigt bra och ja... ni vet ju fortsättningen... men nej där sätter jag STOPP. Nu ska det bara gå bra!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback