Nyttigt att slösa ibland

Idag blev plånboken aningen lättare då vi tog oss en shoppingrunda i Karlstad denna eftermiddag. Jag hittade en kortärmad skjorta, ett par jeansshorts och en klänning från VM samt behåar och en ögonskugga från Lindex. Det va hälften av summan som försvann. Andra hälften gick till Willys då vi tömde affären på mat, glass, godis och annat gott inför det kommande kalaset. Det kostar att bli äldre, det har jag allt märkt haha.

Imorn är det torsdag mina vänner och jag är då tillbaka i årskurs 1. Där trivs jag bra då kramar ofta delas ut och härliga kommentarer flyger genom luften. Härliga ungar!! När morgondagen möter sin eftermiddag ska jag ställa till det i köket. Baka är jag ingen höjdare på, men nu ska jag iallafall göra ett försök. Blir intressant om det kommer något ätbart ur detta expriment.

Oj... nu gick jag in i väggen!! Jag är helt slut....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback