Njut medan det varar

Nu är jag inne på vecka tre av fyra denna VFU-period och jag hoppas de återståeende dagarna går sakta. Skulle gärna lägga till några veckor, men tyvärr fungerar det ju inte riktigt så. Dock ser jag ju även fram emot helgen. Kalas med familjerna på fredag och kalas med vännerna på lördag. Blir kanon det får vi hoppas. Jag fick ett sms om att jag har en make up till godo på Make up store så jag funderar på om jag ska orka åka till Karlstad på lördag för att bli sminkad inför kvällen. Vore dock trist om jag skulle bli missnöjd haha. Nä det får vi väl hoppas att jag inte blir..:P.. Ska höra med herrn vad han säger om det. Om han vill följa med mig.. :)..

Imorn ska vi in till Karlstad och shoppa iallafall, det är en sak som är säker. Hoppas verkligen på att hitta mig nått snyggt inför helgen. Önska mig lycka till tihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback