Lördagsgodis

För grabbarna har nu festen börjat. De sitter i bilen påväg mot Karlstad för att spela curling och jag förmodar att det inte dröjer innan första ölen öppnas. Själv sitter jag i pyjamsasen och ska dricka lite varm oboy såhär på lördagsmorgonen/förmiddagen. Klockan gick så fort från det att klockan ringde tills älsklingen gick härifrån. Har snackat med Nettan också och lagt upp planer för kvällen. Det blir melodifestivalyra och gottigheter. Precis som det ska vara en lördag som denna... ;).

Trist det är med lediga dagar som går alldeles för fort förbi. Jag hinner varken njuta eller vila upp mig helt. Snart är det måndag och full fart igen. Men kanske är det just den iställningen som gör mig stressad. LEV I NUET. Det kanske är det mottot jag ska leva efter. Mm... stressiga Ida-Marie. Det är jag det.


Kommentarer
Postat av: J

Samma här! Jag borde oxå lära mig att leva i nuet.. Kram!

2009-03-07 @ 16:50:16
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback