It´s time for a wipeout competition

Visst ser det roligt ut när dem studsar på dem stora bollarna eller åker kana nerför hala mattor, men jag skulle nog ändå inte vilja vara en utav deltagarna. Däremot kan jag tänka mig att ta Sofia Wistams plats vid sidan av. Hon har förmodligen haft roligast utav dem alla hehe.
Ett plus i detta program är Felix Herngren. Han piffar minsann upp programmet lite med sina kommentarer. Denna kväll blev det ju en dansk seger... blir intressant att se när Linda Rosing är med. Har ju hört ryktas om att hennes smink blir helt förstört i vattnet. Det kommer att bli tufft att följa, men jag ska finnas där för att stötta henne.

Nu väntas det film. The black balloon har fått mitt förtroende och jag hoppas att den ska avsluta min söndag på ett tillfredsställande sätt. Med tanke på vilka skitfilmer vi lyckats se de senaste gångerna så är ju iallafall förväntningarna låga. Det positiva är alltså att det knappast kan bli värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback