I mina tankar

Nu känner jag att  det är dags för ny design igen. Denna är ju faktiskt den första jag klarade av att knåpa ihop på egen hand. Skulle vilja lära mig lite mer för att kunna få ihop nått snyggare. Nog för att älsklingen gör sig snygg i min header, men nu var det ju inte riktigt den förändringen jag tänkt mig hehe. Hm.. jaja jag får försöka nån dag här. Känner att jag varit aningen seg överlag när det gäller bloggen på sista tiden och jag vet varför. Trötthet och stress kallas det. Jag hinner inte med det jag vill göra om dagarna och knappt det jag måste heller.

Idag har jag iallafall klippt Maria och tittat på One tree hill. Snart ska jag träna och äta räksallad. Mer spännande än så blir det inte tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Karin

Räksallad e bra gott du!

Ha en fin helg!

//K

2009-03-20 @ 01:07:29
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback