Full fart hela dagen

Jag har suttit ner här hemma i ungefär 2 timmar. Innan dess har jag praktiserat, varit på möte, varit på ytterligare ett möte, lämnat böcker på biblioteket, solat och handlat. Ja det går verkligen i ett. Och veckan ser ut att fortsätta i samma bana. Vi hade tänkt sova kvar hos brorsan på söndag, men det beror nog på hur mycket jag hinner med på fredag för jag skulle VERKLIGEN behöva plugga. Har en del att skriva om man säger så. DUBBELSUCK!!!!

Åh nu kom älsklingen hem. Han har varit och bytt bil med mamma och pappa Stjernberg så att vi kunde ta kärran som vi ska transportera akvariumet i imorn. Vi har köpt morötter idag så nu ska hjärtat mitt skala en varsin åt oss. Mumma. Behöver nått att knapra på för jag är som vanligt såååå godissugen. Blev nästan tokig när vi gick igenom affärens sista del idag. Ni vet den delen med massor av godis. Billigt och bra med 3 för 10 och så... Jösses!! :P Bra affärsidé.
Nej här ska knapras, BB.as, pussas och sedan sussas. I am tired!


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback