Fredagens godbitar

Idag var vi och kikade på en lägenhet som verkar intressant. Vi kände att planlösningen var väldigt skön och idéerna började genast spinna runt i huvudet. Det finns ju mycket som vi vill göra om i såfall, men det är ju lite det vi vill. Kunna skapa vår egen stil på vår egen lägenhet. Det är alltså en insats detta och hyran är ungefär 1500kr billigare än den vi har nu. Inklusive el vilket även tar bort den nuvarande kostnaden för oss. Kanon ju... :)... Men än är det inte klart så vi får se vad som händer.

Annars har dagen bestått utav klippning av Henrik, hämtning av böcker på biblan, nån middagslur och gooood köttfärspaj till Let´s dance. Dessutom hade vi ett kort besök utav Mamma och Pappa Stjernberg nyss så vi fick visa min nya crosstrainer, bilder på lägenheten samt få i oss en kopp kaffe.

Nu blir det film och sedan sängen. Älsklingen ska på lagfest imorn och jag ska.... hm... ja jag ska göra nånting. Vad är dock inte riktigt bestämt. Förmodligen får jag tjejbesök och det blir att mumsa mat och godis framför Melodifestivalen och Andra chansen. Fick erbjudande om att följa med på fest, men tro det eller ej så orkar jag faktiskt inte. Får ställa upp som chaufför och hämta min prins imorn kväll istället. Får väl se hur länge han orkar vara borta innan han börjar längta allt för mycket efter mig... ;). Nej då han får det säkert jättekul. 

Jag önskar er en trevlig helg!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback