För mig helt ofattbart

På aftonbladet.se tittade jag på ett inslag om hur en pappa i programmet Supernanny slår sina barn och att detta därför inte ska visas här i Sverige. Under inslaget berättar de att till och med (?) USA har reagerat på dessa bilder och att pappan nu är anmäld. I USA får man nämligen aga sina barn sålänge de inte får fysiska skador! MEN HALLÅ? Bara av att höra det så borde ju människor förstå det idiotiska i detta. Inga fysiska skador. Alltså sånt som ingen annan kan se. MEN ALLA PSYKISKA SKADOR DÅ? Det kvittar alltså i USA?!! Ofattbart idiotiskt. Arg man blir när man hör sånt här... Nej jag ska rätta mig. Arg JAG blir när JAG hör sånt här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback