Det rinner över

Jag känner att jag har så mycket att tänka och planera just nu att det inte går att sortera riktigt. När det ena kommer in så faller det andra ut. Inge bra alls vill jag påstå. Jag har en hel del skoluppgifter att läsa, skriva, utföra m.m. Brorsan fyller år och ska firas till helgen. Jag fyller år och ska firas nästa helg. Folk ska klippas, vi ska kolla på lägenheten igen och planera renoveringen av den. Vi ska till Karlstad och lämna akvarium och tv. Jösses det finns då saker att tänka på jämt och ständigt. Ändå får jag nada gjort. Men det är väl så det är. Hjärnan blir överhettad och lägger av. Jag har lagt av.




Kommentarer
Postat av: Eliin

Va skoj för er att ni ska flytta!

Dock lite tråkigt men=)

hehee...kram

2009-03-17 @ 17:22:32
URL: http://eeeeliinnlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback