Denna underbara dag

Ja nu menar jag verkligen inte vädret för det var allt utom underbart idag. Vilket snöblask. Och kallt var det dessutom. Nej fy, jag hade verkligen hoppats på strålande solsken och kvittrande fåglar när jag vaknade i morse.

Underbart-känslan kommer från dagens alla glädjande stunder. Strax efter 8 klev några tjejer från åk 1 in i personalrummet med en liten present som de gav mig. Den var en liten Hello Kitty ask och i låg ett halsband. En grön stjärna med namnet Hanna Montana på... Haha... helt underbart. Jag blev alldeles rörd och de bidrog till att min dag började på ett helt underbart sätt. Fick ju dessutom ett väl inpackat paket redan igår från en annan tjej i den klassen och den innehöll en vacker teckning som nu pryder vårat kylskåp här hemma. :)

När jag kom ner till åk 4 och låste upp dörren så de kunde komma in i klassrummet började de allesammans sjunga "Ja må hon leva". Leendet på mina läppar blev ännu bredare. Underbara ungar.

När jag kom hem strax efter 14 kom jag in i ett nystädat hem, 10 vackra(ste) röda rosor och en underbar famn. Den bästa av de bästa. Dessutom fick jag se detta inlägg som älsklingen smygit sig in och lämnat. TACK ÄLSKLING. Älskar dig!!!!

Snart knackade det på dörren och familjen Grefve och Olsson kom på besök. Jag fick mitt efterlängtade snö-smycke, vackra blommor m.m. Men viktigaste av allt var ju deras sällskap som alltid ger mig lyckliga stunder att minnas. 

Efter ytterligare en stund kom familjen Stjernberg och mer blommor fyllde mina (nu den tredje och sista) vaser. Presenter som var mer än nog och allt jag ville ha, samt sällskapet knöt ihop säcken till den bästa födelsedagen någonsin. Blir bara bättre och bättre hehe. 

Många grattis sms har jag fått också så TACK till alla er. Ni vet ju själva vilka ni är hehe... Ni gör mig lycklig.. ;)...

Jag känner dock att det är aningen jobbigt att fylla år. 24 är början till mycket. Ryggen värker och ögonen vill blunda. Jag ska strax sova och vakna upp till ännu en mysig dag som ska spenderas med de bästa. Blir askalas det!!!!!

GODNATT och tack alla iblandade för en underbar dag!! UNDERBAR


Kommentarer
Postat av: Elin

Gratttis=)

2009-03-28 @ 00:45:16
Postat av: J

grattis i efterskott <3

2009-03-28 @ 22:26:51
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback