Betydelsefullt med sömn

Nu har v.13 startat och jag sitter ensam i klassrummet på min praktik. Klassen har bad och om en liten stund ska jag ta mig till badhuset för att åka med dem tillbaka i bussen.
Idag är jag trött. Sov extremt dåligt i lördags natt och igår kväll hade jag svårt att somna. Tänkte på sånt som hänt tidigare i mitt liv och som jag fortfarande har svårt att förstå. Tyvärr kommer nog dessa frågor aldrig att bli besvarade vilket gör saken ännu värre.
Idag ska vi till Nykroppa. Innebandy-måndag som jag brukar kalla dem. Jag ska ta med mig datorn för att kunna sitta och skriva lite. Känner att det är dags att sätta fart ordentligt med uppgifterna. Motivationen är låg, men när jag väl kommit igång så brukar det ju rulla på så jag hoppas det är så denna gång med.. :P..

Nej dags att göra lite nytta. Adios



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback