Pladder och pladdra

Galet rastlös idag. Sitter och knappar på dessa tangenter, besöker massa olika sidor flera ggr om utan att egentligen veta varför. Har så tråkigt. Men magen vill helst att jag sitter still så det är väl bäst att lyda förstår jag.

Trist väder... ja det kan man verkligen säga. Vart är sommaren nu när jag äntligen har fått sommarlov? Får väl hoppas att den dyker upp snart och stannar längre än ett par dagar. Längre än ett par veckor till och med om jag får bestämma. Men det får jag väl förmodligen inte.

Älsklingen ska snart åka till lägenheten och jobba. Trist att inte kunna följa med. Jo det är sant jag tycker faktiskt det. Vill ju gärna jobba på så vi blir klara nångång. Vi har ju trots allt en hel del kvar. Längtar så tills vi får lägga golv och sätta kakel. Wiiee... önska oss lycka till hehe.

Har jag förresten berättat att min dator pajat? Hm... det har den iallafall.. IGEN. Nu måtte jag väl få en ny annars blir jag knasig. Mer än vanligt vill säga.

Nej mat står på schemat. Håll tummarna för att jag får i mig lite.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Längesen sistens nu! Hoppas det går bra för er i lgh, måste ses nån gång:) Ha det gött! KRAM

2009-06-09 @ 13:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback