Trevlig sommarlovspresent

Klockan fem i morse vaknade jag med världens värk i magen och ett illamående som inte ville ge sig. Jag övervägde flera gånger att besöka toaletten, men bara tanken på att luta huvudet över toalettsitsen får mig att bli 100kg tyngre. Jag vred och vände mig i någon timme innan jag till slut somnade om. När jag vaknade nästa gång så trodde jag minsann att det skulle vara borta, men nej då. Fick ett samtal från mamma som också låg hemma med samma smärtor. Magsjuka? Konstigsjuka? Jag vet inte. Känns iallafall som magsjuka utan att jag fått ur mig nått. En skum och extremt obehaglig känsla. Är ändå ganska lättad för först trodde jag att det var samma elaka magvärk som jag hade i Tunisien. Den risken försvann ju när mamsen berättade att hon också var sjuk. Men det gör ju inte så att smärtan försvinner tyvärr. Hoppas innerligt att jag ska vara bra imorn. Detta är allt utom roligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback