Mer frukt åt folket

Idag har jag äntligen kunnat vara till nytta igen. Jag har målat och stått i som bara den. Har kommit en bra bit i köket nu och imorn ska vi sätta fart ordentligt med vardagsrummet. Sååå kul när man ser att det går framåt och att det blir som vi tänkt oss. Får tacka Robba för en stor del i den lyckan. Och älsklingen såklart... stackarn kämpade så i ensamhet när jag var bortrest att han nu kan varenda reklamsnutt på radion haha.

Idag har jag ätit frukt, fil och lite av en sallad. Alltid nått...och gott va de minsann. Speciellt den otroligt smakrika melonen vi precis mumsat i oss. YUMMI!! Och imorn kanske jag får min gröt som planerat. Allt hänger på lilla maggen.


 Desktop Wallpaper · Gallery · 3D-Art   Bananas, Mango, Grape, Cherry, Melon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback