På besök i min egen blogg

Minst 12 timmar per dag har vi nu lagt ner för att få det snyggt i nya lägenheten och nu börjar det ordna till sig. Ska börja flytta grejer till veckan och så måste vi inhandla lite smått och gott för att få det helt klart. Golvet är iallafall lagt och blev superdupersnyggt om ni frågar mig. Bilder kommer självklart när tiden räcker till. Blir lite smått kaosaktigt såhär när vi far mellan två lägenheter. Internet har dessutom gjort slut med oss i den "gamla" lägenheten så jag sitter för tillfället på det snygga golvet i det något annars tomma vardagsrummet och surfar. Älsklingen har tagit hit sin dator också. Vi märkte att vi är aningen beroende av internet.

Nej nu hinner jag inte sitta här längre. Ska göra mig iordning för en midsommaraftonskväll i Nykroppa. Ha dé kalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback