OMG

Nej ni ser rätt... 2 inlägg på en och samma dag. Händer minsann inte ofta nu för tiden. Vi har en redig slappardag med mycket tid framför datorn. Vi har ju en del att ta igen som ni förstår. Och man vet aldrig hur mycket tid vi får över i veckan heller.

Jag sitter och funderar lite på vad det är för dag, datum och vecka just nu. Kalendern säger att det är söndagen den 21 juni  vecka 25 år 2009. Bäst jag håller lite bättre koll på kalendern så jag inte missar min första arbetsdag. Jag ska jobba som personlig assistent precis som förra året och det ska bli skoj att träffa det goa gänget igen. Trivdes ju kalasbra förra året!! Jag har dock 4 veckors ledighet tills dess som jag ska försöka njuta av till fullo. Vecka 28 ska jag umgås med de bästa i Karlskoga och vecka 29 åker vi till Falkenberg och campar med familjen Stjernberg. Gissa om vi hoppas på sommarvärme då! Hm.. och vet ni. Vi drömmer lite om en vecka i den tropiska solen också innan skolan börjar, men det får plånboken och tiden helt och hållet styra.

Nu är det bäst att jag ger mig så att jag slipper ändra datumet i inlägget. Snart är ju klockan faktiskt midnatt och jag börjar känna mig aningens trött. Det är slitsamt att ligga på topp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback