Midsommar 2009 är över

Och den har minsann firats ordentligt. Nykroppapartaj i fredags. Klockan var halvsex när vi traskade upp för uppfarten till huset på Vasavägen. Detta bidrog ju till att vi var aningen sega under gårdagen som skulle fortsätta med fest och utgång i Parken. Fest blev det, men Parken blev nedröstat.Istället hade vi det trevligt hemma hos Sanna, träffade mysig vovve och tog oss en promenad innan vi gick hemåt. Träffade supergoa tjejer vilket va skoj. Dock märker jag såhär i efterhand att jag pratar väldigt mycket när jag har druckit några glas vin. Kanske så mycket att andra inte får någon syl i vädret, men jag vet inte. Kanske att det bara är jag som tänker på detta viset. Hehe det är inte alltid lätt!! Trevligt hade vi det iallafall!!

Nu sitter vi i vår underbara lägenhet igen. Imorn fortsätter arbetet. Det ska inhandlas lister, städas, kaklas klart och flyttas grejer. Om ytterligare en vecka så kommer förhoppningsvis saker vara på sin plats och vi äntligen kan kalla detta för vårt enda och trivsamma hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback