Jösses vad det regnar

eller ja...
Jag får liksom ignorera denna härliga sommarvärme eftersom jag just nu inte kan njuta av den alls. Känns mer som den har varit ett motstånd i vårt arbete. Svetten har runnit vill jag lova när vi har sprungit i trappor med lass efter lass av packning. Men nu är den gamla lägenheten urstädad och vi har nu ETT nytt hem. Ett underbart trivsamt hem vill jag lova. Dock aningen stökig just nu. Men det ska vi förhoppningsvis jobba bort snart.

Hm.. jag är så trött att jag knappt orkar tänka vad jag ska skriva. Orkar inte skriva...så är det.. jag ger mig istället. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja hon e söt som socker!!!

2009-06-26 @ 23:34:20
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback