Jag hissar och dissar...

Jag dissar med följande motivering:

På ett smygande sätt har du attackerat min kropp på ett vidrigt sätt. Pågrund av dig vet jag varken hur jag ska sitta, stå, ligga eller gå för att känna behag.

MAGSJUKAN

Jag hissar 2  "saker" med följande motivering:

Trots mitt trytande humör och mitt gnäll under dessa smärtsamma dagar så har du lyckats hålla god min. Tack för att du står ut med att vara mitt bollplank trots lite väl hårda skott ibland. Den brand du satte i mitt hjärta kommer aldrig att slockna.

HENRIK

Jag mötte dig för allra första gången bara några veckor sedan och redan då tog du mig med storm. Det var utan tvekan kärlek vid första ögonkastet. ;)

HISSAS GRILLKORV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback