Härliga sommartider

Imorn ska älsklingen och jag ta med en picknickkorg och ha en heldag på bryggan i Hättälven. Blir Mussen till Nykroppa och sedan cykel sista biten fram till vattnet. Bara vädret som kan ställa till det, men det får vi verkligen hoppas att det inte gör. Jag litar på väderprognosen.. (?) :P... hehe. Måste bara komma ihåg att sätta en sjal på huvudet idag för knoppen har minsann mött solen idag. Kliar lite smått och känns lite stelt hehe. Men resten av kroppen då? Ja ni... näsan är väl aningens röd annars har det blivit dåligt med färg denna dag. Vilken miss. Blir visst aldrig som man tänkt sig.

På tisdag ska vi på äventyr. Jag, älsklingen, mamma och syrran ska till Örebro och shoppa. Kanske blir en och annan detalj till lägenheten. Ser vi fram emot.. :).. IKEA here we come. Ska även försöka hitta lite presenter till de blivande födelsedagsälsklingarna. Kalas på gång vilket alltid är lika trevligt. Och kalas ska det minsann bli här hemma också när lägenheten är färdig att invigas. Då hoppas jag mina kära vänner har tid att komma.

Jösses va varmt det är här inne nu. Får nog svalka min kropp med ett iskallt glas vatten. Mumma det!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Tjo! Jag har semester till veckan, jobbar två och sedan tre semesterveckor till:) Hoppas du hinner vila ut innan det är dags att jobba efter allt slit i lgh.

2009-06-29 @ 10:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback