Weird dreams

Har ni någon gång drömt samma dröm en hel natt? Detta även om ni vaknat några gånger under natten, gått på toaletten eller somnat om direkt? Och har ni någonsin vaknat på morgonen med känslan av att drömmen var sann? 

Det har jag!! Usch det var ingen trevlig dröm. Jag vaknade av att jag hulkade som man gör när man är superledsen. Och jag har fortfarande en jättejobbig känsla i magen. Det var som att jag drömde en blandning av alla de vanliga känslorna jag har i det vakna livet + en del andra tokigheter. Det trevliga i drömmen var att vänner som jag inte träffat på länge var med. Och vi umgicks som förr. Jessica, Emma. S, Jon, Thomas. Det var fler med, men de minns jag ej ansiktet på. Ojojoj det tar nog ett tag att komma över denna dröm!!
Det värsta är nog att det var som att det fanns ett budskap i drömmen. Ett budskap jag absolut inte skulle vilja följa bara för att förändra min framtid till det positiva. Det skulle bara göra saken värre. Det måste finnas någon kompromiss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback