Tur eller otur, det beror på hur man ser det.

Jag gjorde inget dumt igår, men det var bara pga brist på vara, inte mitt eget beslut. Dock har det fått mig att inse att det kanske är värt att vänta för att låta proffsen ta tag i problemet.

Just nu svettas jag som en toka. Orkade mer än jag trodde under dagens träningspass. Men det gör man iofs nästan jämt bara man vill.. :P.. Och jag är som ni kanske redan vet en sån som gärna ger upp. Men jag börjar bli bättre och det ger resultat vill jag lova. GÖTTANS!!

Idag är det frisör Ida-Marie som ska arbeta och sedan ska vi åka till the store och handla lite godsaker som ska med till Falkenberg. Blir jädrans gött att komma iväg ett tag.

Nu kommer älsklingen hem. Dags att åka och få sig lite färg på kroppen. Det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback