Som en hiss åker jag upp och ner

Toppenvåningen skvallrar om ett toppenhumör som uppnås då jag omringas av människor som gör mig glad, uppskattar mig och som trivs med mig. Då är jag lycklig och jag vill stanna tiden för ett tag.
Så kommer dagarna då hissen snabbt transporterar mig till bottenvåningen. Allt rasar omkring mig, känslorna stormar och mitt självförtroende är som bortblåst. Dessa dagar vill jag att någon ska komma och ta mig uppåt. Ta mig bort från tårar och svidande känslor.
Idag har jag tagit mig upp från bottenvåningen och har precis fastnat i ett mellanläge. Tankarna finns kvar,men jag känner mig ändå trygg där jag befinner mig.
Jag har som mål att nå toppen för att stanna.



DAGENS TANKE går till Nettan

som av många skäl finns i mina tankar idag. Tack för att du ringde, det betyder mycket för mig. Du råkar ofta ut för mina stormande känslor när jag inte mår riktigt bra. Förmodligen för att jag ser dig som en utav dem jag vill ha närmast mig. Jag ser fram emot fikastunder, biobesök, hemmakvällar, partyfirande m.m. med dig och de andra töserna i fortsättningen. Ni betyder mycket för mig!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Och det ska det bli hoppas jag! Vi får helt enkelt ta oss tid och åka lite mer mellan städerna:) KRAM

2009-07-22 @ 21:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback