Nu kan första dagen strykas

Första dagen på dessa fyra arbetsveckor är över och jag ska snart sova för att imorgon kliva upp för dag 2. Därefter är jag ledig 3 dagar. Inga fel alls att jobba såhär. Hellre långa pass få dagar än kortare pass och ofta. Ska jag ändå dit kan jag lika kämpa på för att sedan få vara ledig nån dag istället. Passar mig kalasbra!



Jag tänker väldigt mycket nu för tiden och ofta tänker jag på människor jag har eller har haft omkring mig under livet. Därför tänker jag från och med idag försöka mig på att dela ut dagens tanke till en utav personerna som för tillfället kretsar som mest i mina tankar.

Dagens tanke går till Jessica.
Saknar den tjejen otroligt mycket och senast igår tänkte jag på allt vi gjort tillsammans. Resor vi gjort, partykvällar vi skrattat och dansat oss igenom, cigaretter vi delat på.... haha ja det kan låta knasigt, men man saknar de mest knasiga sakerna när man kommer ifrån varandra på detta sätt. Skulle förmodligen kunna ge henne dagens hälsning nästan varje dag, men det kanske skulle bli aningen tjatigt. men hon är iallafall värd dagens och dessutom min allra första DAGENS TANKE.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej vännen! Nu blev jag allt lite rörd! =)...ja visst har vi varit med om en hel del roliga grejer! =) Saknar dej med gumman! Måste ta mej i kragen och komma och hälsa på snart..förresten så har Johan kommit in på Bergsskolan så det kanske underlättar! Kram på dej!

2009-07-31 @ 14:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback