MJ

Jag såg precis en dokumentär om Michael Jackson och det är nog faktiskt först nu som jag inser hur stor han faktiskt var. Och hur stor han faktiskt fortfarande är. När de jämförde Michael Jackson med Elvis så tyckte jag det var löjligt. Jag upplevde aldrig hysterin runt Elvis, men jag har sett filmer m.m. och därför såg jag honom som så otroligt mycket större. Men när jag nu sett detta så har jag som sagt fått en helt annan uppfattning. Men vilket öde. Han kan verkligen inte ha haft det enkelt. Vet inte om det är ett pris värt att betala trots den stora berömelsen och chansen att få göra det man älskar. 
Såg en dokumentär med Britney Spears häromdagen dessutom och hon såg så sorgsen ut. Som att hon kände sig fast i sin egen kropp. Ingen anonymitet, inget privatliv. Samtidigt som hon älskade sitt jobb. Det verkar absolut inte vara nån dans på rosor att vara så känd.

Därför tänker jag strunta i att bli allt för stor och bara vara me, myself and I. :)



(Varför vill man ändra på detta utseende?)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback