Med ångestblandat förtjusning!!

Sedan vi började med denna flytt så har träningen legat på hyllan och väntat. Nu ska den dock plockas fram igen. Detta känns både bra och dåligt. Jag vet faktiskt inte alls hur det kommer att gå. Konditionen har ju en förmåga att försvinna när man latar sig. Dock har säkert allt springande i trappor och kånkandes på packning gjort sitt, men ja.. det kommer garanterat att bli tungt de första passen. Så typiskt jag som hade fått upp flåset bra och kände mig nöjd med mina prestationer. Nu känns det som att jag står på ruta ett igen. Men som jag tjatar om mina kilon jag vill tappa så lär jag väl göra nått åt det också. Har nämligen aldrig hört talas om "sitta-i-soffan-och-käka-godis-dieten" :P...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback