Kurrikurrikurr

Dagen flöt på riktigt bra idag... blir väl värre imorn kan jag tänka på då det känns som jag precis gick därifrån. 12 timmarspass även imorn. Jag får försöka se sedlarna framför mig hehe.

Tröttheten slog precis till. Men vill gärna hinna sitta en stund innan det är dags för att sova och möta nästa dag. Magen kurrar dessutom. Vill gärna lura mig till att ta nått sött att snaska på. Men nej du!! Här kommer inget in!!

Dagens tanke går till Carolina Gynning. Jovisst. Jag hör ofta människor säga att de inte klarar av henne. Att hon blir för mycket. Och jag är tyvärr beredd att hålla med. Tyvärr tror jag att detta beror på hennes ljusa skorrande stämma, vilket egentligen är hemskt med tanke på att hon absolut inte valt det själv. Hon är säkert en jättetrevlig tjej och så är hon ju vacker dessutom. Får aningens dåligt samvete. Tänk bara hur de skulle såga mig om det var jag som syntes i rutan. Jösses vilken katastrof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback