Jag behöver DIN hjälp!!

Jag har nog kommit fram till att jag ej ska bli blond igen. Frågan är då... vad ska jag istället göra med håret? Jag tröttnar ju sååå fort på min frisyr/färg. Vill göra en förändring som ger mig energi. Funderade ju på rött ett tag.. men det kanske är dumt. Men brunt är ju alltid brunt. Och jag har ju bestämt mig för att spara. Jag är dock öppen för förslag. Behöver förslag.


GE MIG TIPS PÅ VAD JAG KAN GÖRA MED MITT HÅR!!! SNÄLLA!!!

Här har ni mig som jag ser ut idag... ös på med förslag nu!!



Shit, kolla min hemska utväxt. Nu kanske ni förstår att jag behöver hjälp. Och det fort!!!!!


Kommentarer
Postat av: elin larsson

Du passar i allt! Men du pratade ju på kortare hår, det vore fint :) Men tycker att du passar bra i det du har nu också :) kram!

2009-08-02 @ 21:01:00
URL: http://elinaklarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback