Inte lätt att vara jag

Jag är fortfarande trött. Sådär så att ögonlocken känns tunga och tankarna krockar med varandra innan de hinner få någon förståndig mening. Men jag måste underhålla mig med något för att få tiden att gå. Detta pågrund utav ett växande hål inuti mig som suger efter något att fylla tomrummet med. Det är den välkända känslan hunger som spökar. 
Vi ska inviga vår nya grill ikväll efter älsklingens träning vilket gör att jag inte vill äta något innan det är dags. Då förstör jag ju aptiten inför det smaskiga vi planerat att lägga på gallret. Vore ju helt korkat. Men hur ska jag stå ut att vänta? Minutvisaren rör sig knappt och energin går på sparlåga. Inte bra! Sömn kanske vore det enda som får tiden att gå.... NÄ då kan jag inte somna ikväll. Jösses vilka problem jag har. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback